Valitettavasti et voi tilata tuotteitamme kyseisestä maasta. United States

Valmistajat

Tilaus- & toimitusehdot

EquusCare verkkokaupan tilaus-, toimitus-, sopimus- ja takuuehdot, voimassa 1.1.2015 alkaen.

EquusCare verkkokauppa löytyy osoitteesta http://www.hevosia.fi ja tuotteiden myyjänä on Equus Welfare Oy, Lahti, Y-tunnus 1857470-7. 

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Seuraavia ehtoja sovelletaan EquusCaren ja sen asiakkaiden välisessä kaupassa

EquusCare myy hevos- ja ratsastustarvikkeita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille ja organisaatioille.

Verkkokaupan ehdot lyhyesti:

Kaikki tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Kaikki hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron oman verokannan mukaisesti. 

Toimitamme tilaukset asiakkaalle käyttäen PostNordin ja Matkahuollon palveluita. Toimituskulut riippuvat paketin painosta. Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Pyrimme lähettämään tilauksen kahden arkipäivän kuluessa. Tämän päälle tulee tuotteen normaali kuljetusaika, esimerkiksi Matkahuolto kuljettaa paketit yleensä 1-2 päivässä perille. Pyrimme tiedottamaan mahdollisista toimitusviivästyksistä mahdollisimman pian.

Ostokuitti tai laskukopio tulee säilyttää virhevastuuta varten.

Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, mikäli tuote on käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. (HUOM! Esim avattu lisäravinne ei ole palautuskelpoinen) Palautusoikeus koskee ainoastaan verkkokaupasta ostettuja tuotteita ja vain loppuasiakkaita (ei jälleenmyyjiä).

Jos olet saanut väärän tuotteen tai tuote on viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@equuscare.fi tai puhelimitse +358 50 45 35241

Mikäli huomaat lähetyksesi vahingoittuneen, ilmoita siitä välittömästi toimittajan palveluun (PostNord tai Matkahuolto). Tarkasta lähetys ennen lunastusta/allekirjoitusta. Älä lunasta vahingoittunutta lähetystä!

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy EquusCare 1857470-7. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä jälleenmyyjillemme Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet voi ostaa liiketiloistamme tai internetin välityksellä osoitteesta www.hevosia.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Testikuolaimet

Ilmoita haluamasi kuolain tilauksen lisätietoja kohdassa.

Palautus tapahtuu aina matkahuollon kautta lähetettynä (seurantatunnus!!). Ostaja vastaa palautuskuluista. Lähetämme kuolaimia sovitukseen tilausjärjestyksessä - kokeiluaika on 7 vrk.

Kuolaimien tulee olla saapuneina toimipisteessämme 14 vuorokaudessa siitä kun olemme ne lähettäneet kokeiltavaksi. Huomioithan tämän tehdessäsi tilausta. Jos kuolaimia ei palauteta sovitun ajan kuluessa laskutamme kuolaimet kokonaisuudessaan eikä testimaksua hyvitetä. Mahdollinen lasku kuolaimesta on perintäkelpoinen. Omistusoikeus kuolaimeen säilyy Equus Welfare Oy:lla kunnes kauppasumma on kokonaisuudessaan maksettu. Vaihtoehtoisesti kuolaimen palauttamatta jättämisesta tehdään rikosilmoitus.

Mikäli haluat ostaa kuolaimen, hyvitetään testausmaksu oston yhteydessä.

Tilaamalla kokeilukuolaimet hyväksyt edellämainitut tilaus- ja toimitusehdot.

HUOM! Testikuolaimina toimivat yleisimmät mallit ja koot. Erikoiskuolaimia ei siis ole saatavilla testiin kaikkia kokoja. Varmista erikoiskuolaimien kohdalla saatavuus.

Tilausvahvistus

Tilausvahvistus toimii kaupan sopimuksena. Tilausvahvistus toimitetaan vain sähköpostiin, sitä ei tulosteta luontoa säästääksemme toimituksen mukaan. Mikäli et saanut tilausvahvistusta sähköpostitse, ota yhteyttä meihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora Payform (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella maksun saajana näkyy Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle.

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Kortilla maksettaessa verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet asiakkaalle.

Visa, Visa Electron ja MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paybyway Oy toimii myyjänä ja maksun saajana, ja vastaa täten korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Maksun saajana näkyy Bambora / Paybyway Oy. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella.

Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Korttimaksamisessa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Lue lisää Bambora-palvelusta: https://www.bambora.com/fi/fi/Maksuratkaisut/

Maksutavat

Bambora Payformin kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat:

Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Jousto ja Everyday.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Everyday-joustoluotto: Everydayn luottoraja on väh. 300 eur ja luotto on voimassa toistaiseksi. Maksu kerralla ensi kuun lopussa (tällöin ei kuluja) tai kk-erissä. Kk-erissä minimisuoritus 1/5 laskun loppusummasta, eräpäivän jälkeen avoimelle saldolle lasketaan 5 % kuukausikorkoa. Todellinen vuosikorko tyypilliselle 500 euron luottomäärälle on 48,52 %. Lisätietoja Everydaystä osoitteessa www.everyday.fi.

Bambora Payform yhteystiedot:

Bambora Payform, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4). Sähköposti: payform@bambora.com. Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16). Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitusaika

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-2 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Mikäli tuote on valmistajalta loppunut, ilmoitetaan tästä viipymättä asiakkaalle. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. 

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta on ilmoitettava myyjälle etukäteen ja sovittava palautusehdot.  Palauttamisesta aiheutuneista kustannuksista vastaa asiakas. HUOM! Varmista että palautuksessa on PUHELINNUMERO - Postin kirjeilmoitukset eivät kerkeä aina ajoissa perille. Matkahuollon toimitukset tulevat meille suoraan - käytä Matkahuollon toimipistettä Askonkatu 2, Lahti lähellä paketissa!

Palautusosoite:
EquusCare / Equus Welfare Oy
Kisällinkatu 7, 15170 Lahti p. 050 4535241 - lisääthän puhelinnumeron toimitukseen jotta saamme tiedon ajoissa !

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, palautettavien tuotteiden hinta palautetaan suoraan käyttämällesi maksutavalle Bambora Payformin kautta. 

Noutamatta jääneet lähetykset

Noutamatta jääneet lähetykset käsitellään kuten sopimatta palautetut. Käsittelytkulut 8,5e sekä palautuksesta aiheutuneet kustannukset. Noutamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain mukainen palauttaminen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@equuscare.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle. Tuotteet lähtevät aina ehjinä. EquusCare ei vastaa kuljetuksessa tulleista vaurioista.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. EquusCare käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti.